Matematyka 1 do 1 gim matematyka z plusem zielona okładka. muszą być obliczenia dokładne.
zad. 1,2/83
1/83
Ala dostaje 25zł kieszonkowego,a jej młodszy brat Maciej 20zł.
a)o ile procent kieszonkowe Ali jest większe od kieszonkowego Maćka?

b)o ile procent kieszonkowe Maćka jest mniejsze od kieszonkowego,które dostaje Ala?

3

Odpowiedzi

2009-11-11T19:40:57+01:00
A)
25-20/20
=25%
(to są ułamki)

Kieszonkowe Ali jest większe o 25%.

b)
25-20/25
=20%

Kieszonkowe Macka jest mniejsze o 20% .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:41:29+01:00
A) 25-20/20 = 5/20 = 25%

b) 25-20/25 = 5/25 = 20 %

Jak cos to moge jeszcze wytlumaczyc w wiadomosci :) .. jak cos to pisz
2009-11-11T20:23:13+01:00