Odpowiedzi

2009-11-11T19:40:47+01:00
Sposobem mnemotechniki, czyli wymyślania sobie bajeczek, na podstawie których szybciej zapamiętujesz różne informacje.
To bardzo dobry sposób sama często go używam... Najlepiej zapisać się na kurs szybkiego czytania, tam można wiele takich sposobów spotkać. Ale jeśli chodzi tak na szybko to to jest najlepsze. Kojarzysz sobie po prostu słowa lub jakieś zwroty z czymś co najlepiej ci zapamiętać. To jest najlepsze...
Mam nadzieję że pomogłam :p
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:40:49+01:00
Mało kto ma dobrą pamięć i długotrwałą do nauki, ale najlepiej uczyć się i wyobrażać sobie przy tym różne rzeczy, wtedy łatwiej jest nam się nauczyć i przypomnieć sobie o tym kiedy piszemy spr, albo odpowiadamy, ja tak właśnie robię, układam sobie hist w głowie i potem to wszystko mi się przypomina. Spróbuj, ciężko podać jakiś przykłąd, ale np z chemii miałam coś takiego
-metan
-etan
-propan
-butan
najpierw wyobraziłam sobie metę i to był metan, potem takie machnięcie ręką, jakbym chciała powiedzieć e tam! i to był etan, potem wyobraziłam sobie jakiegoś faceta, mówi się proszę pana, więc to był propan i jego buty to był butan i jak sobie w głowie taką hist odtwarzam to długo to pamiętam.
2 5 2