Odpowiedzi

2009-11-11T19:39:37+01:00
−[3 *(√3+2√2−7 )+2 *(√7−3√2+√3)]−(−5√3) = - [ 3√3 + 6√2 - 21 + 2√7 - 6√2 + 2√3] + 5√3 = -3√3 - 6√2 + 21 - 2√7 + 6√2 - 2√3 - 5√3 = - 10√3 - 2√7+ 21
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:45:45+01:00
-[3√3+6√2-21+2√7-6√2+2√3]+5√3=-3√3-6√2+21-2√7+6√2-2√3+5√3=
=21-2√7 to ok.15,7
1 5 1
2009-11-11T19:51:47+01:00
-[3*(-5√5)+2*(-3√12)]+5√3=-15√5+(-6√12)+5√3=-16√20 Nie wiem czy dobrze :D:D
1 5 1