Odpowiedzi

2009-11-11T20:07:44+01:00
Wiec po kolei jest australiopitek czy cos takiego potem homo hobilies czy cos trakiego potem homo erctus potem homo sapiens potem neandertanczyk, tak mi sie zdaje;]]
mysle ze jakos pomoglam;D bo zbytniuon nie zrozumialam tego polecenai;d
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T23:36:23+01:00
Homo Erectus występował na trzech kontynentach.To on już zapoczątkował rozprzestrzenianie się człowieka na świecie.Wyruszając z Afryki rozprzestrzenił się do Azji i Europy.Neandertalczyk żył w Europie.
Epoki kultury materialnej to o ile się nie mylę będą:
Paleolit (starsza epoka kamienia - łupanego)
Mezolit (środkowa epoka kamienia)
Neolit (młodsza epoka kamienia - gładzonego)
Epoka brązu
Epoka żelaza

;)