Odpowiedzi

2009-11-11T19:38:57+01:00
Austria
Węgry
Czechy
Austriackie Niderlandy i Lombardia (od 1714 roku)
Śląsk (do 1741 roku)
Galicja (od 1772 roku)
tereny bałkańskie zdobyte na Turkach i bawarski Innviertel zdobyty w 1779 roku.


prosze bardzo
2009-11-11T19:40:39+01:00
Austria, Węgry, Czechy, Austriackie Niderlandy i Lombardia (od 1714 roku), Śląsk (do 1741 roku), Galicja (od 1772 roku), tereny bałkańskie zdobyte na Turkach i bawarski Innviertel zdobyty w 1779 roku.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:40:58+01:00
Święte Cesarstwo Rzymskie, Czechy, Hiszpania, Portugalia, Burgundia, Węgry, Chorwacja, Siedmiogród, Niderlandy, Śląsk, Niemcy