Odpowiedzi

2009-11-11T19:39:58+01:00
Łączny wiek Kasi i Tomka to 26 natomiast różnica między ich wiekiem to 2.
Ile ma lat każde z nich?
2009-11-11T19:40:22+01:00
Kasia i Tomek razem mają 26 lat. Po ile lat ma każde z nich,,gdy wiadomo że Tomek ma o 2lata mniej niż Kasia.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:42:13+01:00
Tomek i Kasia są rodzeństwem. Razem mają 26lat. Oblicz ile lat ma Kasia, wedząc że róznica ich wieku wynosi 2 lata.
lub
Tomek ma x lat,zas jego siostra Kasia ma o 2 lata więcej. W tym roku Kasia skończy 14 lat. Oblicz jaki jest wspólny wiek rodzeństwa.


pozdrawiam :*:)