Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:41:58+01:00
19,4dm=194cm
x -długość jednego boku
x+25 -długość drugiego boku

194=2(x+x+25)
194=4x+50
4x=144
x=36
36+25=61
P=36*61=2196

Pole wynosi 2196 cm².
2009-11-11T19:42:16+01:00
Ob=19,4dm=194cm
a=(194-50):4=36cm
b=36+25=61cm

P=a*b
P=36cm*61cm=2196cm²
2009-11-11T20:47:16+01:00
19,4dm=194cm
194-25=169 (cm)
169:2=84.5 (cm) - dł. jednego boku
84,5+25=109,5 (cm) - dł. drugiego boku
P=a*b
P=84,5*109,5
P=9252,75 (cm kwadratowych)