Odpowiedzi

2009-11-11T19:43:06+01:00
Uznaje wyzszosc prawa boskiego nad ludzkie

wypelnia powinnosc wobec zmarlego

rodzina jest dla niej najwazniejsza

kieruje sie sercem


tez takie mialam zadanie dzis ;pp ej a pisaliscie rozprwke z antygony?? bo ja mam napisac na poniedzialek ?? ;))
pozdro
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:44:22+01:00
Racje Antygony:
-W obliczu śmierci wszyscy są równi
-Prawo ziemskie nie może naruszać praw religii
-Posłuszeństwo prawom boskim jest najważniejszym obowiązkiem, bo są one ważniejsze niż prawo stanowione przez człowieka
-Obowiązkiem rodziny jest pochowanie zmarłego
-Ocena postępów człowieka jest sprawą bogów
-Trzeba być ,,miłą zmarłym niż ziemi mieszkanką"