Odpowiedzi

  • atka
  • Rozwiązujący
2009-11-11T19:46:51+01:00
Tak,ponieważ
-jeśli X okłamała Y być moze zrobiła to dla dobra X
-chciała dobrze dla ich obojga
-robiła tow dobrej wierze
:)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:47:25+01:00
Moim zdaniem nic nie może usprawiedliwić kłamsta, nawet miłość... Jeżeli kłamiemy musimy się liczyć z tym że robimy żle... JEŻELI POWODEM JEST MIŁOŚĆ, NIE CHCEMY KOGOŚ ZRANIĆ... TO DOBRZE POWINNIŚMY IĘ ZASTANOWIĆ...
2009-11-11T19:47:30+01:00
Tak ponieważ miłością kazdy może być zaślepiony i kłamie dla kogos dobra :0


Mam nadzieje ze pomogłem:)
1 1 1