Odpowiedzi

2009-11-11T19:49:57+01:00
Zachowywać sie w obec kogoś godzien np. bije sie chlopak z drugim i jeden zaczyna pomogac drugiemu to ten który zaczoł pomagać to zachował sie nie honorowo
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T20:54:14+01:00
Honor to postawa, jest połączenie silnego poczucia własnej wartości z wiarą w wyznawane zasady moralne, religijne lub społeczne i czasami skłonnością do przesadnej reakcji na naruszenie tych zasad.np.ustą•pic miejsca staremu człowiekowi
3 3 3