Podane typy krajobrazow lesnych polacz z nazwami stef oswietlania, wktorych wystepuja.
1.krajobraz wilogotnych lasow rownikowych
2.krajobraz lasow lisciastych i mieszanych
3.krajobraz tundry

a.)strefa umiarkowana
b.)strefa miedzyzwrotnikowa
c.)strefa podbiegunowa

3

Odpowiedzi

2009-11-11T19:54:01+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:54:20+01:00
1. b
2. a
3.c
jestem pewna wszystkich odpowiedzi :) Pozdrawiam :)
2009-11-11T19:55:29+01:00
1.krajobraz wilogotnych lasow rownikowych
2.krajobraz lasow lisciastych i mieszanych
3.krajobraz tundry

a.)strefa umiarkowana
b.)strefa miedzyzwrotnikowa
c.)strefa podbiegunowa


1=b
2=a
3=c