Odpowiedzi

2009-11-11T19:55:13+01:00
Módlmy się za ojczyzne, za jej mieszkańców i rządzących. Niech wiara w Boga nigdy w nich nie zgaśnie a miłość do ojczyzny niech zawsze bedzie z nimi.
Maryjo Królowo Polski - módl się za nami
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T20:04:52+01:00
Boże Dobry, Swiec nam swą opieką, Ratuj nas od złego, I daj nam siłe abyśmy w pocie czoła do ostatniego westchnienia bronili ojczyzny naszej. Prosimy Cie ale tu gdzie mieszkamy na naszje ojczyżnie było miejsce dla nas. Nie pozwul, oby los ją sporkał jak kiedyś. Dziękujemy Ci ojcze za kazdy metr tej ziemi i obiecujemy jej bronić do ostatnich chwil życia.

Amen
3 5 3