,,I nie ma w tym nic wstrząsającego
że piękny statek płynie dalej
do portu przeznaczenia.''

Ostatnia refleksja zawarta w wierszu mówi, że każdy ma swój los, ma prawo żyć własnym życiem.


Czy zgadzasz się z powyższą myślą? Uzasadnij swoją odpowiedź.

3

Odpowiedzi

2009-11-11T19:58:08+01:00
Zgadzam się, ponieważ jest użyta przenośnia "statek płynie dalej do portu przeznaczenia", tak jak normalni, prości ludzie idą dalej swoim życiem przed siebie. Każdy ma prawo żyć jak chce, własnym życiem. Nikt nie powinien mu narzucać toku.
17 2 17
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:59:08+01:00
Zgadzam się, ponieważ uważam że naszym życiem nikt nie może manipulować. Często inni nam doradzają, jednak od nas samych zależy, jakie decyzje będziemy w życiu podejmować. My sami 'szykujemy' sobie przyszłość. Nasz los w największej mierze zależy od nas samych, nikt i nic nie będzie w stanie go zmienić.
1 5 1
2009-11-11T21:32:45+01:00
Zgadzam się z tą refleksją , ponieważ każdy ma swój los i wyznaczony cel , tak jak statek płynący do wskazanego mu miejsca.Nie ma nic w tym dziwnego , że każdy wybiera swoją trasę którą dąży . Powinniśmy iść przed siebie nie myśląc o przeszłości , tak jak statek , który nie zatrzyma się w połowie drogi na środku oceanu .
2 2 2