Zastąp powtarzaące się rzeczowniki i przymiotniki odpowiednimi zaimkami.

-Paweł to świetny kolega.Na pawle można polegać jak na Zawiszy.Chciał bym zostać przyjacielem pawła

-Moja starsza siostra kupiła sobie modną sukienke.Też bym chciała mieć modną sukienkę .Niestety,nie udało mi się namówić rodzicó do kupienia modnej sukienki
Życzę powodzenia i szybkiej odpowiedzi Diablo1218

2

Odpowiedzi

2009-11-11T19:58:36+01:00
-Paweł to świetny kolega.Można na nim polegać jak na Zawiszy.Chciał bym zostać jego przyjacielem.

-Moja starsza siostra kupiła sobie modną sukienke.Też bym chciała mieć taką .Niestety,nie udało mi się namówić rodziców do kupienia jej.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:58:37+01:00
Paweł to świetny kolega i można na nim polegać jak na Zawiszy. Chciałbym zostać jego przyjacielem.

Moja starsza siostra kupiła sobie modną sukienkę, też bym chciała mieć taką, jednak nie udało mi się namówić rodziców, aby mi kupili podobną.