Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T20:00:28+01:00
Najważniejsze są "lekcje" oparte na własnym doświadczeniu. Ważne wydarzenia zostają w pamięci do końca życia. Nasi dziadkowie pamiętają i wspominają ze wzruszeniem ważne chwile. Do takich należą orzywrócenie niepodległości, czy koniec wojny. Takie lekcje historii są dla człowieka, czymś co bardzo odbija się w pamięci.
2009-11-11T20:01:39+01:00
Najbardziej zapamiętuję lekcje, których tematami są sprawy życiowe. Sprawy, sytuacje, które sami przeżyliśmy i do których wracamy wciąz emocjonalnie. Są to dla mnie lekcje, które uczą życia, pokazują, jak mamy postępować. Lekcje, w których ukazane są rzeczywiste przykłady najbardziej pozostają w pamięci i najbardziej trafiają do naszych serc.
2009-11-11T20:03:01+01:00
Moim zdaniem najciekawszymi lekcjami są polski,angielski i matematyka są one bardzo pomocne w życiu codziennym. Bardzo szybko zapamietuje wszystko to, co Pani opowiada na lekcji.Lekcje przemijaja Mi bardzo szybko oraz miło i sympatycznie.Panie z przedmiotów które wymieniałam powyżej są uczciwe oraz umieją nauczyć danego przedmiotu.Po latach siedzac na krzesle z moimi wnukami będe im opowiadać ze wzruszeniem i uśmiechem na twarzy wszystkie rozterki oraz wpadki w pięknych latach nauki.