Wypisz argumenty za i przeciw ściąganiu.

3
1.gdy nauczyciel się dowie będziemy mieć kłopoty 2.brak wiedzy na temat wielu rzeczy 3.dlaczego mam się uczyć całą noc i podpowiadać wypoczętemu leniowi? 4.jeżeli podejmiesz próbe nauczenia się może się okazać że to jest prostsze niż wykonanie/korzystanie ze ściągi

Odpowiedzi

2009-11-11T20:00:44+01:00
Przeciw:

- sprawiedliwość
- obiektywna ocena
- brak konfrontacji osób ściągających z nie ściągającymi

Za:
- zmniejsza to stres
- po zapomnieniu jednego słowa nie tracimy całego zadania
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T20:01:25+01:00
ZA:
lepsza ocena,
możliwość pochwalenia się rodzicom,
lepsze mniemanie nauczycielów
PRZECIW:
jest to nieschludne,
źle świadczy o uczniu,
można by nawet powiedzieć, iż świadczy to o braku kultury,
3 3 3
2009-11-11T20:04:22+01:00
Za:
-dobra ocena
-nauka podczas pisania ściągi

Przeciw:
-oszukiwanie
-nieszczerze zarobiona ocena
-brak wiedzy
-strach przed nauczycielem (złapaniem )
-lenistwo
1.gdy nauczyciel się dowie będziemy mieć kłopoty
2.brak wiedzy na temat wielu rzeczy 3.dlaczego mam się uczyć całą noc i podpowiadać wypoczętemu leniowi? 4.jeżeli podejmiesz próbe nauczenia się może się okazać że to jest prostsze niż wykonanie/korzystanie ze ściągi