Odpowiedzi

  • Kamo
  • Początkujący
2009-11-11T20:02:30+01:00
25% - 50
100% - 200

łączny koszt - 200zł

100 - 63 = 37

37% = 74

Wyżywienie kosztowało 74zł
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T20:04:56+01:00
0,25 - > 50 zł


zad1.
4 * 50 zł = 200 zł.

zad 2
0,25 + 0,28 + 0,10 = 0,63
1 - 0,63 = 0, 37

0,25 - > 50 zł
0, 37 -> x

0.25 x = 50 * 0,37
0.25 x = 18,5

x= 74 zł

2009-11-11T20:05:29+01:00
0,25+0,28+0,10=0,63

1-0,63=0,37<---Koszt wyżywienia

0,25----50zł
1-------200zł
Odp. Za wycieczke zaplacono 200zł

0,25---50zł
0,01----2zł
0,37----74zł

Odp. Za wyżywienie zapłacono 74zł