Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T20:03:59+01:00
Sprezystych: łóżko, sprezyna, trampolina, materac, lupa
kruchych: ciastko, puatak, kołek, puzzle, szkło
plastyczn:modelina, plastelina, masa solna,ciasto, i wszystko co jest miękkie
17 3 17
2009-11-11T20:04:32+01:00
Plastycznych : plastelina , gum, modelina, ciasto surowe
Kruchych: szkło , styropian ciastko
Spężystych: balon guma spręzyna
9 3 9
2009-11-11T20:05:07+01:00
Ciałą sprężyste : sprężyna,linijka, gąbka
plastyczne:kauczuk
kruche:kreda
9 3 9