Odpowiedzi

2009-11-11T20:10:23+01:00
- ogólnie Ateny ;
-akwedukt ;
- partenon
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T20:30:43+01:00
Będąc w Grecji chciałbym zwiedzić Ateny, Saloniki oraz wyspę Kretę.

Zabytki znajdujące się w Atenach:
-Partenon,
-Akropol ateński,
-Teatr Dionizosa.

Zabytki znajdujące się w Salonikach:
-Biała Wieża,
-Łuk i Mauzoleum Galeriusza,
-Kościół Św. Demetriusza.

Na Krecie ruiny pałaców minojskich w Knossos, Fajstos, Malii i Káto Zákros.


1 5 1