Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T20:13:30+01:00
Ponieważ w tym czasie zaczęto na nowo przywiązywać uwagę do wartości pełniących główna rolę w starożytnej sztuce. Czyli do : ładu, harmonii i piękna. Powracano do sztuki starożytnej i na nowo się nią zachwycano. Czerpano z niej inspirację.
14 4 14
2009-11-11T20:13:38+01:00
Ponieważ tym okresie stawiano na rozwój sztuki i nauki,powstało wtedy wiele dzieł sztuki oraz literackich.
2 1 2