Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T21:35:37+01:00
Za pomocą komend?
Nie wiem jak będzie łączenie ale reszte mniej więcej wiem:

USER użytkownik //Podaje użytkownika
PASS hasło //Podaje hasło
LIST //Pokazuje liste folderów
RETR plik.html //Pobiera plik
2009-11-11T23:54:18+01:00
To bedzie jakos tak ze
RETR plik.html //Pobiera plik
LIST //Pokazuje liste folderów
PASS hasło //Podaje hasło
USER użytkownik //Podaje użytkownika
chociaz kurcze nie wiem jak ma byc to laczenie.