Odpowiedzi

2009-11-11T20:15:04+01:00
Y(x)=x³

dziedzina funkcji jest R₊-0 (bo x>0 jako dlugosc krawedzi)



dla x=1 y=1
x=3 y=27
x-15 y=3375
2009-11-11T20:15:07+01:00
Y-objętość ,x-długość krawędzi związek wyraża funkcja:y=x³ przykłay: dla x=1→y=1³=1 ,dla x=2 →y=2³=8, dla x=3→y=3³=27 ,dla x=4→y=4³64, dla x=5→y=5³=125 itd.-pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T20:19:06+01:00
Y = x^3
Dziedzina - liczby rzeczywiste dodatnie ( x > 0)
np. x = 1 , y = 1^3 = 1
x = 2, y = 2^3 = 2*2*2 = 8
x = 3, y =3^3 = 3*3*3 = 9*3 = 27
x = 5, y = 5^3 = 125
x =0,5, y =(0,5)^3 = 0,125
x = 0,4 ; y = (0,4)^3 = 0,0256 , itd.