Odpowiedzi

2009-11-11T20:21:33+01:00
Jestem odwazna , czuje sie przez to bardzo wazna! wszyscy mnie podziwiają i me zasługi wychwalają
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T20:26:27+01:00
" Skromność Aelity"
Jestem skromna. Wszyscy to wiedzą. Lubię pomagać za innych wiedzą . Nie lubię się chwalić ale należy mi się przecież jak zrobię coś dobrego odrobinka rozgłosu. Nie, to inni tak mówią. Mi nie potrzebne żeby o mnie mówili. Chce żeby o mnie myśleli. Ale przecież skromność wiąże się z prawdomównością i bezinteresownością.
No i w końcu skromność to jedna z wielu moich zalet