Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T20:25:15+01:00
P=0,18 dm²=18 cm²
a=6 cm

h=33½ % a
h=(67/2)% a=(67/200) a
h=67/200 razy 6= 2,01 cm

P=bh
bh=18
2,01 b=18
b=18/2,01=600/67=8,95

O=2a+2b
O=2 razy6+2 razy 8,95=12+17,9=29,9cm
2009-11-11T20:31:48+01:00
A=?
b=6cm
h=33,5/100 x 6=2.01 cm

P=axh
18dm=1,8cm
1,8cm²=ax2,01
a=18:2,01
a=0,8955≈0,90

obw=2x6cm+2x0,9cm=13,8cm



Jestem z 1 gim i nie miałam nigdy takiego zadania, ale postarałam się je rozwiązać. ;] i mam nadzieję że dobrze ;]
2009-11-11T20:58:06+01:00
A =6cm
Pc = 0.18 dm² = 18 cm²
100%----------6
33.5%-----------x
x= 201/100
x = 2.01---------tj.h
b=Pc/h
b = 18 cm²/2.01cm
b = 0.9 cm
Ob = 0.9 x 2 + 6 x 2
Ob = 13.8