Odpowiedzi

2009-11-11T20:22:13+01:00
1m³ = 1000dm³

1dm³ = 1 litr

1 litr = 0,001 m ³

1 m³ = 1000 litrów

A zatem w 1000 litrów jest 320 kg soli

Stężenie to 320 /1000 = 32/100 ---- 32%
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T20:39:10+01:00
1m³ = 1000 dm³ wiec 1m³=1000 litrów

1000 litrów = 320 kg soli

320 /1000 = 32/100 = 0,32

0,32 × 100% = 32%

odp. W jeziorku jest 32% roztwór soli.
1 5 1
2009-11-11T21:13:42+01:00
1m³ = 1000dm³ = 1000l =1000kg

1000kg*x% = 320
10x = 320
x=32

ten roztwor jest 32%

Pozdrawiam! :)
1 5 1