Odpowiedzi

2009-11-11T20:33:00+01:00
Najbardziej pamiętałbym:
1. Gdy kolega złamał rękę gdy podknął się o plecak
2. Gdy dostałem 5 fuksem
3. Gdy nauczycielka nie umiała odpowiedzieć na pytanie zadane przez ucznia
4. Gdy Pani zapomniała napisać pytań na prace klasową i jej nie pisaliśmy
5. Gdy pani pozwoliła nam robić doświadczenia z chemi podczas lekcji
6. Gdy pan od fizyki pozwolił nam pobawić sie różnymi
7. Gdy jako pierwszy zrozumiałem zadanie z fizyki
8. Gdy pani z matematyki zle zrobila zadanie a ja je poprawilem
9. Gdy pan izadala podchwytliwe pytanie ktorego jeszcze nikt nie rozwiazal a ja je rozwiazalem
10. Nauczylem sie inwokacji w 2 minuty i to w dodatku na lekcji

dziwnymi maszynami
Niewiem juz mi nic wiecej nie przychodzi na mysl
chyba że
jak kolega wyzywal nauczycielke
jak zajebalem wiadro na lekcji
Jak zbakany siedzialem na polskim xD
2009-11-11T20:34:46+01:00
Najbardziej zapamietuje lekcje biologi.Sa tam bardzo ciekawe i krotkie informacje na temat roślin i zwierzat co dzieci uwielbiaja.Opowiedziala bym im o tym jakie zmiany zachodza u zwierzecia w ciagu paru lat.Zapamietuje rowniez lekcje Jezyka polskiego.Wiem jak wymawiac trudne wyrazy i uczylabym tego moje dzieci.Lubie i latwo do zapemietanie jest lekcja Wosu . Sa tam bardzo ciekawe inforamcje na temat ludzi z polski jak i z innych krajow.

Cos moze z stad wybierzesz.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T20:36:00+01:00
Każdy z nas w przyszłości na pewno będzie wspominał szkolne czasy. Niektóre lekcje naprawde uderzają w pamięć. W miom przypadku jest to lekcja matematyki. Zawsze przed tą lekcją jestem zdenerwowany, stresu nie zapomne nigdy i nie zapomne nigdy min kolegów i kolezanek, gdy nauczyciel mowi: prosze wyciagnać karteczki!! To mi utkwi najbradziej w pamieci. Zapamietam takze reakcje pod tablicąm bedę je wspominał z uśmiechem, Uwielbiam niepewne miny kolegów gdy stoją przy tablicy i oczekują na poppowiedz z sąsiednich ławek, liczac na to ze nauczyciel i tak tego nie zauwaza.