Odpowiedzi

2009-11-11T20:31:02+01:00
Starożytni grecy, starali się o dobro ludzkości, (starania o zmianę świata)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T20:34:28+01:00
Wiedza matematyczna pomogła Grekom dokonać odkryć astronomicznych i geograficznych.
Geografowie wykonywali pomiarów wysokości gór i obwodu Ziemi
Lekarze dokładnie analizowali choroby i zukali logicznych wytłumaczeń.
Podzielono także literaturę na epike, dramat i lirykę. Powstały pierwsze poezję oraz sztuki teatru antycznego. Najważniejsze sa z tego względu, iż wszystkie osiągnięcia (np. matematyka, geografia) słuzy nam aż po dzisiejsze czasy :)