Odpowiedzi

2009-11-11T20:51:52+01:00
Nasz teatr nie jest zbyt duży.
Ma duże okna,i jest pomalowany na pomarańczowo ,w środku jest 555 miejsc siedzących.
Scena zajmuje większość pomieszczenia,gdyż na niej odbywają się też wszelkie konkursy taneczne,myśle żę tobie bardzo by się spodobało
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T22:57:10+01:00
Cześć w dzisiejszym liście chce ci opisać nasz polski teatr.Jest on bardzo duży i jest w nim bardzo wiele miejsc siedzących.W teatrze są niekiedy grane bardzo śmieszne przedstawienia, podczas przedstawień nie można rozmawiać ma być totalna cisza,nie mona robić zdjęć ani niczego jeść.Tetr jest bardzo ładne pomalowany i zadbany,Z resztą na następne wakacje sam przyjedziesz do mnie to razem pujdziemy na jakiś seans.
Pozdrawiam twój kolega Arek

TAK MOŻE BYĆ NA PRZYKŁAD