Jak brzmią antonimy do tych wyrazow( te które napisane są drukowanymi) :) Napisz. i przetłumacz! :)
1. OFT einkaufen- ................
2. Zeit GEWINNEN/ FINDEN.......
3.BILLIG einkaufen- ..............
4.VIEL Zeit haben-................

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T20:48:29+01:00
1. SELTEN - rzadko
2. VERLIEREN/ NICHT GEFUNDEN - przegrywać/nie znaleźć
3.TEUER - drogi
4. WENIG - mało, niewiele
3 4 3
2009-11-11T20:55:12+01:00
Selten einkaufen - rzadko kupowac
Zeit verlieren- tracic czas
teuer einkauden- drogo kupowac
wenig Zeit haben- miec malo czasu
5 4 5
2009-11-11T20:59:21+01:00
1.OFT- selten
często - rzadko
2.GEWINNEN/FINDEN- verlieren/
wygrają/znajdą - przegrają/zgubią
3.BILLIG- teuer
tani - drogi
4.VIEL- wenig
dużo - mało
3 3 3