1) 2t ile to kilogramów?
2) 3,25t ile to kilogramów?
3) 350dag ile to kilogramów?
4) 17dag ile to kilogramów?
5) 68g ile to kilogramów?
6) 3g ile to kilogramów?
7) 7200kg ile to tony?
8) 501kg ile to tony?
9) 117,2kg ile to tony?
10) 5600dag ile to tony?
11) 0,7kg ile to tony?


PROSZE ZRÓBCIE TO DOBRZE :):):):):):)

3

Odpowiedzi

2009-11-11T20:44:27+01:00
1) 2000
2) 3250
3) 0.35
4)0.17
5) 0.068
6) 0.003
7)7.2
8)0.5
9)0.117
10) 0.560
11) 0.0007
1 5 1
2009-11-11T20:46:38+01:00
1) 2000
2)3250
3)3.50
4)0.17
5)0.086
6)0.003
7) 7.2
8)0.501
9) 0.1172
10)0.00056
11)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T20:49:18+01:00
1) 2t ile to kilogramów? 2000 kg
2) 3,25t ile to kilogramów? 3250 kg
3) 350dag ile to kilogramów? 3,5 kg
4) 17dag ile to kilogramów? 0,17 kg
5) 68g ile to kilogramów? 0,065 kg
6) 3g ile to kilogramów? 0,003 kg
7) 7200kg ile to tony? 7,2 t
8) 501kg ile to tony? 0,501t
9) 117,2kg ile to tony? 0,1172 t
10) 5600dag ile to tony? 0,0056 t
11) 0,7kg ile to tony? 0,0007 t

na 100% dobrze, mam nadzieje że Ci pomogłem
4 5 4