wykonaj działania :
ułamki
1¹₈ + ¹₆ =
¹²₈ - ³₄ =
⁷₈ -⁵₈ =
-4+²₃ : 0,2 =
(- ²₃+¹₄-0,2)=
³₄ - ¹₅ =
³₅+³₄=
³₄:4=
⁷₈:7=
⁶₇:7=
1¹₄:⁶₅=

to trzeba do wspólnego mianownika

wielkie dzieki ;]




































































2

Odpowiedzi

2009-11-11T20:54:12+01:00
1) 1³₂₄ +₂₄⁴=1⁷₂₄
2)¹²₈ - ₈⁶=¹⁸₈=2²₈= 2¹₄
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T20:58:00+01:00
1¹₈ + ¹₆ = 1³₂₄+⁴₂₄ = 1⁷₂₄
¹²₈ - ³₄ = ¹²₈ - ⁶₈ = ⁶₈
⁷₈ -⁵₈ = ²₈ = ¹₄
-4+²₃ : 0,2 = -3¹₃ : ²₁₀ = -3¹₃ * ⁵₁ = -3⁵₃ = -4²₃
(- ²₃+¹₄-0,2)= (-⁸₁₂+³₁₂-²₁₀) = (-⁵⁰₁₂₀-²⁰₁₂₀) = (-⁷₁₂)
³₄ - ¹₅ = ¹⁵₂₀₋⁴₂₀ = ¹¹₂₀
³₅+³₄= ¹²₂₀+¹⁵₂₀ = ²⁷₂₀ = 1⁷₂₀
³₄:4= ³₄*¹₄ = ³₁₆
⁷₈:7= ⁷₈*¹₇ = ⁷₅₆
⁶₇:7= ⁶₇*¹₇ = ⁶₇₉
1¹₄:⁶₅= ⁵₄*⁵₆ = ²⁵₂₄ = 1¹₂₄