Odpowiedzi

2009-11-11T20:51:09+01:00
Plastczne
woda , olej, plastelina,

Sprężyste
Metal, kauczuk

Kruche
Szkło, porcelana, drewno

tyle moge pomóc;)
2009-11-11T20:51:52+01:00
Plastyczne - plastelina, modelina, ciasto kiedy je wyrabiamy,
sprężyste - gumka do włosów, gumka w spodniach, bluza obcisła,
kruche - szkło, ciastko chrupiace
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T20:57:26+01:00
Kruche :
- szkło
- gips
- kreda
- wapno
- cegła
- tabletka

sprężyste :
- sprężynka od długopisu
-gumka recepturka
-gąbka
- poduszka
- fotel

plastyczne:
-plastelina
-guma do żucia
- modelina
- kartka papieru
- drut

23 4 23