Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T20:51:16+01:00
1.Florencja
2.Rafael
3.Renesans
4.Buonarroti
5.Harmonia
6.Humanizm
7.Bramante
8.Leonardo
9.Tycjan
10.Pałac
11.Nagrobek
12.Kopuła
13.Antyk
14.Światłocień
15.Geniusz
16.Attyka
17.Sfumato
18.Akt
19.Perspektywa
Prosze:))
Na 100%wiem, że to dobrze.
1 5 1
2009-11-11T20:57:11+01:00
Florencja
rafael
renesans
buonarroti
harmonia
humanizm
bramante
leonardo
tycjan
pałac
nagrobek
kopuła
antyk
światłocień
geniusz
attyka
sfumato
akt
perspektywa
1 1 1
2009-11-11T21:38:01+01:00
1Florencja
2Rafael
3Renesans
4Buonarroti
5 Harmonia
6 Humanizm
7 Bramante
8 Leonardo
9 Tycjan
10 Pałac
11 Nagrobek
12 Kopuła
13 Antyk
14 Światłocień
15 Geniusz
16 Attyka
17 Sfumato
18 Akt
19 Perspektywa
1 1 1