Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T20:53:32+01:00
(4p-3r)(p+2r)-(3p-r)(p+6r) = 4p²+8pr-3pr-6r²-(3p²+18pr-pr+6r²) = 4p²+8pr-3pr-6r²-3p²-18pr+pr-6r² = p²-12pr-12r²
2009-11-11T20:55:48+01:00
(4p-3r)(p+2r)-(3p-r)(p+6r)=(4p*p+4p*2r-3r*p-3r*2r)-(3p*p+3p*6r-r*p-6r*r)=
=4p²+8pr-3pr-6r²-3p²-18pr+pr+6r²=p²-12pr
2009-11-11T21:05:58+01:00
(4p-3r)(p+2r)-(3p-r)(p+6r) = 4p²+8pr-3pr-6r²-(3p²+18pr-pr+6r²) = 4p²+8pr-3pr-6r²-3p²-18pr+pr-6r² = p²-12pr-12r²
chyba tak