Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T20:55:16+01:00
24 ----- 100 %
50 ------ x


x = 5000/24 = 209,(3)%

209,(3)% - 100% - 109,(3) %

CCCC

Sam możesz to bez liczenia policzyć, bo 50 jest ok 2 razy większe od 24 a więc potrzeba dwóch 24 żeby dać ok 50 a najbliższa odpowieź która to ilustuje to c, bo 24 + 109 % * 24 = 50

;D
1 5 1
2009-11-11T20:56:19+01:00
50 od 24 jest wieksze o p procent

24 to 100%
50 to x

z proporcji - 24x = 5000 x = 5000/24 = 209

209 % - 100% = 109

czyli odp c 109%
2 3 2
2009-11-11T21:29:51+01:00
A - 50
b - 24

24 - 100%
50 - x%

na krzyz ;)

50*100 = 24*x
5000=24x
x=208,(3)
208,(3) - 100 = 108,(3)%


lub mozna tez to policzyc tak:

50-24=26

26/24 * 100% = 108,(3)%


Wiec chyba zle przepisales ;P


Pozdrawiam! :)
1 5 1