Odpowiedzi

2009-11-11T21:03:14+01:00
Dorośli mogą tankować paliwo organicne, bezpieczne dla środowiska... młodzież i dzieci mogą przekonywać i uświadamiać dorosłych że zanieczyszczają środowiski, segregować śmieci...:)
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T21:03:07+01:00
Dzieci :
- oddawać papier na makulaturę
- nie wyrzucać niezapisanych zeszytów, bloków, notesów
- nie wyrzucać śmieci, szkieł, plastików- szkła mogą spowodować pożar, a plastik rozkładają się przez stulecia, niszcząc środowisko naturalne lasów

dorośli:
- podpisywać różne petycje o ochronę lasów i ich nie wycinanie
- zakładać rezerwaty, parki narodowe itp.
22 4 22
  • 9844
  • Początkujący
2009-11-11T21:03:42+01:00
Mniej rozrzucać śmieci w lasach itd. dbać o kraj bo to ważne . segregować odpady . na zakupy chodzić z własną torbą ekologiczną.
16 2 16