Odpowiedzi

2009-11-11T21:16:39+01:00
4(2a-b)(2a+4B)-(3a-2b)(3b-2a) = 4(4a²+8ab-2ab-4b²)-(9ab-6a²-6b²+4ab) = 16a²+24ab-16b²-9ab+6a²+6b²-4ab =
22a²+11ab-10b²
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T21:31:45+01:00
4(2a-b)(2a+4B)-(3a-2b)(3b-2a) = (8a - 4b)(2a+4B) - ( 3a-2b) ( 3b - 2a)= 16 a 2 + 32ab - 8 ab - 16bB - ( 9ab - 6a 2 - 6b 2 - 4ab)= 16a 2 + 32 ab - 8 ab - 16 bB - 9ab + 6a 2 + 6b 2 + 4ab = 22 a 2 + 19ab - 16bB+ 6b 2