Odpowiedzi

2009-11-11T21:09:48+01:00
- dociekliwy
- ciekawy świata
- z dużym temperamentem
- wytrwały
- pracowity
- rzetelny
- odpowiedzialny za swoje słowo
- odważny
- logicznie myślący
- inteligentny
- profesjonalista
- wykształcony
- wszechstronny
- pomysłowy
- oddany swojej pracy
- obiektywny
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T21:11:58+01:00
-mądry
-sprytny
-przebiegły
-inteligentny
-szczery
-duża znajomość języków
-z temperamentem
-nieustepujący
-bogate słownictwo
-szybki
-ambitny
-prawdomówny
-fotogeniczny
-ładny
-rozumny
-dobrze nawiązujący kontakt z ludźmi
-przystępny
-szlachetny
-nie jąkający się
2 5 2