Odpowiedzi

2009-11-11T21:09:26+01:00
-170C = 103K
-35C = 238K
23C = 296K
125C = 298K

120K = -153C
263K = -10C
370K = 97C
2009-11-11T21:09:16+01:00
Tkelwin = Tcelsjusz + 273.15

-170C = 103.15K
-35C = 238.15K
23C = 296.15K
125C = 398.15K

120K = -153.15C
263K = -10.15C
370K = 96.85C
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T21:10:10+01:00
1 °C = 273 K

-170*C +273 = 103 K
-35*C + 273 = 238 K
23*C + 273 = 196 K
125*C + 273 = 694 K

120K - 273 = -153°C
263K - 273 = -10°C
370K - 273 = -97°C