Odpowiedzi

2009-11-11T21:08:22+01:00
Na opakowaniach od napoi pisze bez dodatku cukru a tak naprawde tam jest go bardzo dużo. w 50% reklama jest prawdą
2009-11-11T21:09:56+01:00
Jest prawda
reklama produktow spożywczych
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T21:28:09+01:00
Piszą , że bez konserwantów .
Ale jest ważność do roku .
Pisze bez cukru , ale jest strasznie słodkie .
Według mnie 40 % procent .
To najwięcej .
1 5 1