Jedna komórka bakterii dzieli się co około 20 minut
a) narysuj schemat ilustrujący, ile komórek powstaje z jednej bakterii po upływie 2 godzin.
b)oblicz ile komórek powstanie w wyniku podziału - po upływie 1 godziny : po 2 godzinach : po 3 godzinach... z góry bardzo dziękuję ...

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T21:21:52+01:00
A) 20 min. - 2
40 - 4
60 - 8
80 - 16
100- 30
120 (2 godz) - 64

b) Nie wiem jak obliczyć ale wiem że
po 1 godz będzie 8 komórek
po 2 godz 64
a po 3 godz 512

16 3 16
2009-11-11T21:32:17+01:00
B) w ciągu godziny 60:20= 3
w ciągu dwuch godzin 120:20=6
w ciągu trzech godzin 180:20=9
1 5 1
2009-11-11T21:47:55+01:00