Odpowiedzi

2009-11-11T21:11:56+01:00
Ile to mm²?
6cm²=60mm²
2,5cm²=25mm²
1dm²=100mm²
0,007dm²=0,7mm²

ile to cm²?
7dm²=70cm²
0,6dm²=6cm²
2m²=200cm²
0,05m²=50cm²
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T21:13:20+01:00
6cm²= 600mm^2
2,5cm²= 250mm^2
1dm²= 10 000mm^2
0,007dm² = 70mm^2

7dm²= 700cm^2
0,6dm²= 60cm^2
2m²= 20 000cm^2
0,05m²= 500cm^2
2009-11-11T21:15:07+01:00
6cm2=600mm2
2.5cm2=250mm2
1dm2=100cm2=10000mm2
0,007dm2=0,7cm2=70mm2

7dm2=700cm2
0,6dm2=60cm2
2m2=20000cm2
0.05m2=500cm2