Odpowiedzi

2009-11-11T21:13:56+01:00
Męski: Żupan, kontusz, szabla i pas który był często zdobiony
Damski suknie pięknie zdobione, wymyślne fryzury
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T21:14:37+01:00
Strój szlachecki, kobieta :
- suknia
- aksamitny kotnusik ( kamizelka )
- buty
- toczek zdobiony guzem ( czapka )

strój szlachecki, mężczyzna :
- żupan ze stójką
- kontusz z pasem
- jedwabne spodnie
- buty
- futrzana czapka zdobiona piórami