Odpowiedzi

2009-11-11T21:14:35+01:00
Tak mozna połączyć wielu ludzi milością świetą ponieważ Bog nas jednoczy
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T21:17:01+01:00
Myślę, że święta to nie jest sposób na połączenie ludzi, ponieważ zazwyczaj wynikają wtedy kłótnie finansowe i różne spory rodzinne, ze względu na różne zachowania pomiędzy ludźmi, zazwyczaj to są głupoty, ale odsuwają od siebie ludzi. Nie w każdym przypadku, ale tak wlaśnie uważam, święta mogą być neutralne, ale nie łączą.
2009-11-11T21:18:40+01:00