Odpowiedzi

2009-11-11T21:24:13+01:00
Zawartość miedzi w pierwszym stopie
40%*25/100%=10kg
masa nowego stopu
25kg+5kg=30kg
Zawartość miedzi w nowym stopie
(10+5)/30*100%=50%
2009-11-11T21:32:03+01:00
Zawartosc w pierwszym stopie
40%*25/100%=10kg

Masa w nowym
25kg+5kg=30kg

Zawartosc w nowym stopie
15 /30*100%=50%
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T21:38:51+01:00
Pierwszy stop-
40%*25/100%=10kg

nowy-
25kg+5kg=30kg

Zawartosc nowego stopu-
15 /30*100%=50%