Odpowiedzi

2009-11-11T21:19:05+01:00
Oblicz długość obwodu koła o polu 4pi cm2
P=4pi cm²
P=pi r²
pi r²=4pi
r²=4
r=2 cm

l=2 pi r
l=2*pi *2
l=4 pi cm
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T21:20:59+01:00
Pole to pi r kwadrat
wiec
4 pi = pi r kwadrat
4 * 3,14 = 3,14 * r kwadrat
4 = r kwadrat
r = 2
mamy juz promien

długosc to 2 pi r
dł = 2 * 3,14 * 2 = 12,56 centymetrow
2009-11-11T21:23:43+01:00
4πcm² = r² / √
r= 2πcm

l=2πr
l= 2 *π * 2πcm= 4π₂cm = 4*3,14(do kwadratu)cm= 4 * 9,8596 cm≈39,4 cm