Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T21:22:00+01:00
1. Niedźwiedzia przysługa - wyrządzić komuś krzywdę bez intencji, złej woli
2. Mieć węża w kieszeni - być skąpym
3. Ikarowy lot - śmiałe plany, które mogą skończyć się tragicznie.
4. Budować zamki na lodzie- snuć nierealne marzenia
5. Prawo pięści - bezprawie, prawo silniejszego
6. Szukać ze świecą - o czymś rzadkim, niespotykanym
7. Syzyfowa praca - bezsensowna, nie przynosząca rezultatów praca
8. Puszka Pandora - zbiór, źródło zła, kłopotów nieszczęść
9. Wieża Babel - zgromadzenie ludzi mówiących różnymi językami
10. Stroić sobie żarty -kpić, żartować sobie z kogoś, czegoś
2 3 2
2009-11-11T21:24:05+01:00
Miejsce przeznaczenia, ślepe przeznaczenie - nie spełnione przeznaczenie, wierzyć w przeznaczenie- uwierzyć w swój"los", na łasce losu - pozostawienie życia na łasc losu.

Narazie tylko tyla mam :/ Mam nadzieję, że chociaż to ci pomoże =]
1 5 1
2009-11-11T21:26:29+01:00
Miejsce przeznaczenia; (1.2) ślepe przeznaczenie, wierzyć w przeznaczenie
2 1 2