Odpowiedzi

2009-11-11T21:25:29+01:00
Bambus, dzika kukurydza, melony, kokosy, zboże
1 5 1
2009-11-11T21:48:28+01:00
Dzika kukurydza,zboże,melony,przenica,żyto,bambus
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T22:04:01+01:00
Występowała bujna roślinność strefy podzwrotnikowej
więksazośc wyspy była porośnięta lasem równikowym.
drzewa:
-palmy kokosowe
-drzewa cytrusowe
-bananowce
na wyspie wystepowały także:
-krzewy bawełniane
-melony
-kukurydza i bardzo wiele gatunków innych roślin których bohater nie znał
-różne kwiaty
6 4 6