Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T21:37:15+01:00
Ekspresjonizm:
Jerzy Hulewicz, Małgorzata Kubicka, Stanisław Kubicki, Stefan Najgrakowski, Jan Panieński, Władysław Skotarek, Stefan Szmaj, Jan Jerzy Wroniecki, August Zamoyski, muzyk Mieczysław Karłowicz

impresjonizm:
Olga Boznańska, Józef Pankiewicz, Władysław Podkowiński
2009-11-11T21:55:23+01:00
Ekspresjonizm:
Vincent van Gogh
Odilon Redon
Edward Munch
J. A. Merv

Impresjonizm:
Claude Debussy
Maurice Ravel
Karol Szymanowski
Claude MOnet
Pierre Bonnard
Józef Pankiewicz
August Renoir
Camille Pissarro
Edouard Manet
Camille Pissarro