Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T21:56:56+01:00
Hiob, czlowiek pobozny, moze nawet zbytnio pobozny,lojalny i zdecydowanie cierpliwy. Potwierdzenie mozemy znalezc w jego sile argumentow, kiedy zona namawiala go na porzucenie wiary, kiedy przyjaciele i dzieci odsunely sie od niego. On, jednak trwal i czekal, bo wiedzial, ze mimo niezrozumialych dzialan na niego, czlowieka tak oddanego Bogu,rozumial,ze Wrzechmogacy ma w tym jakis swoj powod. Cierpliwosc jego zostala wynagrodzona w postaci podwojonego bydla, powrotu zdrowia,rodziny i przyjaciol.
  • Użytkownik Zadane
2009-11-11T22:08:07+01:00
Hiob był człowiekiem bardzo majętnym, któremu niczego nie brakowało. Bóg jednak postanowił go poddać próbie. Mężczyźnie pozdychały wszystkie zwierzęta, stracił majątek, a jednak wierzył w Bożą Opatrzność i nie poddał się. Dzięki jego wierze, zostały przywrócone mu wszystkie dobra. Hiob był człowiekiem niezwykle silnym i cierpliwym. Myślę, że jego postawę powinniśmy naśladować, gdyż człowiek ten pokazał, że Bóg o nas pamięta i nie zapomina o naszym bezgranicznym zaufaniu do Niego. Hiob, mimo przeżytej gehenny nie odwrócił się od Boga i dlatego zostało mu to wynagrodzone ze zdwojoną siłą.
4 5 4